Opel

Opel kumppanuus.

Työn kuvaus

Lähtökohta

Opel Finland etsi uutta mainostoimistokumppania markkinointiviestinnän toimenpiteiden suunnittelijaksi ja toteuttajaksi. Opel on vahva ja perinteikäs brändi, mutta Suomen myyntitilastoissa se on pudonnut haastajan asemaan useassa segmentissä.

Ratkaisu

Staart tarjosi kilpailukykyisimmän ratkaisun monipuolisen osaamisen, tuotannon tehokkuuden ja kustannusten näkökulmista. Yhteistyö sisältää laaja-alaisesti markkinointiviestinnän toimenpiteiden ja kauppiasmateriaalin suunnittelu- ja toteutustyötä lehtimainonnasta hakukonemarkkinoinnin konsultointiin.

Projektin tiedot

lehtimainonta, myynnin tukimateriaalit, markkinointimateriaalien toteutus, asiakaslehden sisällöntuotanto ja taitto, Facebook sovellus, tapahtumasuunnittelu, Googlemarkkinointi, jälleenmyyjäsivustot, digitaalinen markkinointi