Puuvilla

Porin Puuvillan identiteetti.

Työn kuvaus

Lähtökohta

Porin Puuvilla on kaupunkikortteli, jossa yhdistyy Suomen mittakaavassa uniikilla tavalla historiallinen ja arvostettu bisnes- ja kulttuurimiljöö moderniin, huippuliikkeillä varustettuun kauppakeskukseen. Kauppakeskuksen avauduttua alueesta tulee samalla paikallisten tapahtumien keskus. Miten luodaan kilpailijoista erottuva viesti ja ilme, joka puhuttelee myös Porin ulkopuolella?

Ratkaisu

Puuvillan alueen ainutlaatuinen tunnelma erottaa sen kilpailijoista. Paikallisilla on jo valmiina tunneside alueeseen ja uusille kävijöille se näyttäytyy huippuliikkeineen, palveluineen ja arkkitehtuureineen aivan erilaiselta kuin muut kauppakeskusvetoiset alueet Suomessa. Lähdimme korostamaan tätä ja loimme Puuvillalle lupauksen “Elämystä rakkaampi”. Elämystä rakkaampaa Puuvillaa tuodaan esiin lämminhenkisellä visuaalisella ilmeellä, jota värittävät aidot, Porin Puuvillan omaa designia olevat kuosit. Kaikki Puuvillan tekeminen haluaa inspiroida, auttaa ja osallistaa ja olla elämystä rakkaampaa myös markkinoinnillisesti, jopa Puuvillan avauspäivä julkistettiin kuumailmapallolennolla Pori Jazzien ulkoilmakonsertin yllä.

Siirry sivustolle
Projektin tiedot

brändistrategia, visuaalinen konsepti, logo, käyttöliittymäsuunnittelu, verkkosivusto, intranet, markkinointisuunnitelma, lanseeraus, markkinointimateriaalit, tapahtumakonsepti, tekstisuunnittelu